Zapraszamy
do kontaktu

    Regulamin sklepu internetowego Szkoły Językowej LANGSCHOOL

    I. Informacje ogólne

    1. Sklep internetowy Szkoły Językowej LANGSCHOOL działający pod adresem https://__________________/ (dalej: Sklep) jest platformą prowadzoną przez Akademię Ekonomiczno-Humanistyczną w Warszawie (dalej: AEH) z siedzibą w Warszawie przy ul. Okopowej 59, 01-043, REGON 017280390, będącą podatnikiem VAT, NIP 525-22-08-719, wpisaną do ewidencji uczelni niepublicznych prowadzonej przez Ministra Edukacji i Nauki pod numerem 261, numer telefonu: 22 536 54 11, e-mail:_____________________. Sklep działa 24 godziny na dobę i 7 dni w tygodniu.
    2.  Niniejszy regulamin (dalej: Regulamin) określa zasady korzystania ze Sklepu, warunki składania zamówień na usługi dostępne w Sklepie, warunki i formy płatności, uprawnienia Kupującego do odstąpienia od umowy oraz zasady składania i rozpatrywania reklamacji.
    3. Klientem jest każda osoba fizyczna lub osoba prawna zapoznająca się z ofertą Sklepu (dalej: klient).
    4. Kupującym jest osoba fizyczna lub osoba prawna a także jednostka organizacyjna, której przepisy przyznają zdolność prawną, dokonująca zakupu usługi w Sklepie. Osoba fizyczna, o której mowa w zdaniu poprzednim jest osobą pełnoletnią oraz posiada pełną zdolność do czynności prawnych (dalej: Kupujący).
    5. Kupujący potwierdzając złożenie zamówienia w Sklepie, składa oświadczenie, że zapoznał się z treścią niniejszego Regulaminu, Polityki prywatności oraz Regulaminu Szkoły Językowej LANGSCHOOL i zaakceptował postanowienia w nich zawarte.
    6. AEH w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu z infrastrukturą techniczną Kupującego.

    II. Wymagania techniczne

    Do korzystania ze Sklepu, w tym przeglądania oferty Sklepu oraz dokonywania zakupu, niezbędne są:

      1. urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową typu (typu Safari, Chrome, Microsoft Edge, Firefox), z włączoną obsługą języka Javascript,
      2.  aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail),
      3. włączona obsługa plików cookies,
      4. zainstalowany program FlashPlayer.

    III. Ceny towarów i płatność

    1. Wszystkie ceny oferowanych usług podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
    2. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen usług znajdujących się w ofercie, wprowadzania i wycofywania usług z oferty Sklepu, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach Sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.
    3. Wszelkie zmiany cen i odwołania akcji promocyjnych nie dotyczą usług już zakupionych w Sklepie.
    4. Kupujący może wybrać następujące formy płatności za kupioną usługę:
      a) przelew bankowy na konto AEH: ______________ z tytułem „Langschool, numer zamówienia”,
      b) PayU – za pomocą karty płatniczej lub przelewu.

    IV. Konto

    1. Przeglądanie usług oraz ich cen, a także dokonywanie ich zakupu jest możliwe bez rejestracji w Sklepie.
    2. W celu założenia rejestracji konieczne jest:
      a) wypełnienie formularza rejestracyjnego dostępnego pod adresem ____________ /rejestracja,
      b) wskazanie swojego loginu/nazwy,
      c) wskazanie swojego adresu elektronicznego,
      d) wskazanie hasła dostępu,
      e) oświadczenie o zapoznaniu się z postanowieniami Regulaminu, Polityki prywatności oraz Regulaminu Szkoły Językowej LANGSCHOOL, a tym samym wyrażenie zgody na ich stosowanie,
      f) wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych w zakresie niezbędnym w celu realizacji usługi.
    3.  Po wypełnieniu warunków wskazanych w ust. 2 Kupujący otrzymuje na adres elektroniczny wskazany w trakcie rejestracji wiadomość z potwierdzeniem rejestracji konta. W celu potwierdzenia woli założenia konta konieczne jest potwierdzenie rejestracji zgodnie z instrukcją zawartą w mailu.
    4. Konto Kupującego dostępne jest 24 godziny na dobę i 7 dni w tygodniu.
    5. AEH dokłada należytej staranności, aby Sklep funkcjonował w sposób nieprzerwany. AEH zastrzega, że w funkcjonowaniu Sklepu mogą wystąpić przerwy, w szczególności w celu dokonania aktualizacji danych, naprawy systemu lub dokonania innych prac konserwacyjnych, o czym AEH poinformuje na stronie Sklepu.
    6.  Sklep zastrzega możliwość czasowej niedostępności danej usługi.
    7. Konto klienta jest ważne bezterminowo. Z chwilą potwierdzenia konta klienta, o którym mowa w ust. 2 dochodzi do zawarcia umowy świadczenia usługi dostępu do konta klienta pomiędzy nim a Sklepem na warunkach, które określa Regulamin.
    8.  Klient może usunąć konto klienta poprzez zaznaczenie opcji „Usuń konto” w zakładce Moje konto”. Z chwilą usunięcia konta rozwiązaniu ulega umowa, o której mowa w ust. 7.
    9. Wszelkie zmiany w koncie klienta klient może wprowadzać za pomocą zakładki „Moje konto” dostępnej po zalogowaniu się do swojego konta klienta.
    10. Logowanie do konta klienta następuje przy użyciu danych, o których mowa w ust. 2, a w szczególności loginu/nazwy klienta oraz hasła dostępu.
    11. W przypadku utraty hasła dostępu klient ma możliwość odzyskania możliwości logowania do konta klienta za pomocą swojego adresu elektronicznego podanego w formularzu rejestracyjnym.

    V. Składanie i przyjmowanie zamówienia. Zawarcie umowy

    1. Informacje o usługach prezentowane na stronach internetowych Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego. Stanowią zaproszenie do zawarcia umowy sprzedaży.
    2. Zamówienia przyjmowane są 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
    3. Przyjęcie zamówienia do realizacji w przypadku zamówienia płatnego przelewem bankowym jest realizowane po otrzymaniu płatności.
    4. Kupujący jest informowany mailowo o wpłynięciu płatności na konto AEH.
    5. Jeżeli do 7 dni od daty złożenia zamówienia na konto bankowe Sklepu nie wpłynęła cała należna kwota zamówienia, zamówienie jest anulowane
    6. Sklep zastrzega sobie prawo niezrealizowania usługi w przypadku, w szczególności w przypadku braku wystarczającej liczby chętnych, o czym Kupujący zostanie niezwłocznie poinformowany.
    7. Zamówienia z wykorzystaniem rejestracji – konto klienta:
      1) w celu złożenia zamówienia w Sklepie za pośrednictwem konta klienta konieczne jest:
      a) zalogowanie się do konta klienta z wykorzystaniem loginu oraz hasła dostępu,
      b) dokonanie wyboru danej usługi poprzez dodanie jej do koszyka,
      c) wybranie formy płatności spośród udostępnionych przez Sklep,
      2) potwierdzenie zamówienia z wykorzystaniem przycisku „Złóż zamówienie”,
      3) przed potwierdzeniem zamówienia Kupujący otrzymuje podsumowanie zamówienia wraz ze wskazaniem łącznej ceny zamówienia, obliczonej poprzez dodanie cen poszczególnych usług,
      4) potwierdzenie dostępności usługo oraz informacje dodatkowe związane z realizacją zamówienia przesyłane są na adres elektroniczny Kupującego,
      5) w chwili otrzymania przez Sklep wpłaty za usługę na jego rachunek, pomiędzy AEH a Kupującym dochodzi do zawarcia umowy sprzedaży,
      6) w przypadku chęci dokonania zmiany w zamówieniu po jego potwierdzeniu, Kupujący skontaktuje się niezwłocznie ze Sklepem z wykorzystaniem danych wskazanych w pkt I ust. 1 Regulaminu w celu ustalenia zakresu zmiany oraz nowej wartości zamówienia.
    8. Zamówienia bez rejestracji:
      1) w celu złożenia zamówienia w Sklepie bez rejestracji konieczne jest:
      a) dokonanie wyboru usługi poprzez dodanie jej do koszyka;
      b) zaakceptowanie Regulaminu, Polityki prywatności oraz Regulaminu Szkoły Językowej LANGSCHOOL;
      c) wskazanie adresu elektronicznego;
      d) wskazanie jednej z udostępnionych przez Sklep formy płatności.
      2) w celu dokonania zamówienia Kupujący powinien zaakceptować zawartość koszyka,
      3) postanowienia ust. 5 pkt 2) – 6) stosuje się odpowiednio.
    9. Zamówienie będzie uważane za złożone tylko w sytuacji, gdy w formularzu zamówienia zostaną umieszczone wszelkie dane pozwalające na prawidłową identyfikację Kupującego.

    VI. Odstąpienie od umowy, zwroty

    1.  Kupujący będący osoba fizyczną lub będący osoba fizyczną zawierającą umowę bezpośrednio związaną z jego działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niego charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o CEiIDG, tj. (dalej: Konsument) może w terminie 14 dni od umowy sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
    2. Bieg terminu określonego w ust. 1 rozpoczyna się od zawarcia umowy z Konsumentem
    3. Odstąpienie od umowy dotyczącej towarów zakupionych w Sklepie dla swojej ważności wymaga oświadczenia Konsumenta (załącznik nr 1) i wysłanego przed upływem 14-dniowego terminu na adres:
      Szkoła Językowa LANGSCHOOL
      Akademia Ekonomiczno-Humanistyczna w Warszawie
      ul. Okopowa 59
      01-043 Warszawa
      adres e-mail:_________________________
    4. W oświadczeniu jak wyżej należy wskazać, gdzie i jak mają być zwrócone pieniądze.
    5. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów:
      1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
      2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
    6. Wykonywanie usługi może się rozpocząć przed upływem terminu do odstąpienia od umowy zawartej na odległość jedynie na wyraźne żądanie Konsumenta. W takim przypadku Sklep wymaga od Konsumenta złożenia wyraźnego oświadczenia zawierającego takie żądanie wysłanego na adres e-mail wskazany w punkcie I ust. 1.
    7.  W przypadku skutecznego odstąpienia Sklep zwraca kwotę równą cenie usługi. Pieniądze są zwracane w ciągu 14 dni przelewem bankowym na konto podane przez Konsumenta lub przekazem pocztowym na adres wskazany w zamówieniu.
    8. Jeżeli Konsument wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu żądania zgodnie z ust. 6, ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy.
    9. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem wysokości ceny.

    VII. Reklamacje

    1. Reklamacje rozpatrywane będą niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 14 dni licząc od dnia ich zgłoszenia na adres e-mail:_____________________.
    2. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, Sklep zwróci się do Kupującego z prośbą o odpowiednie uzupełnienie reklamacji; termin do rozpoznania reklamacji liczony będzie z uwzględnieniem opóźnienia liczonego do daty otrzymania stosownych uzupełnień od Kupującego.
    3. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:
      http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
    4. Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
      1) Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej, z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z umowy zawartej ze Sklepem,
      2) Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej, z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Sklepem,
      3) Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między nim a Sklepem, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).

    VIII. Ochrona danych osobowych

    1. Administratorem danych osobowych Kupującego zbieranych za pośrednictwem Sklepu jest AEH.
    2. Dane osobowe Kupującego zbierane przez Administratora za pośrednictwem Sklepu zbierane są w celu realizacji umowy sprzedaży, a jeżeli Kupujący wyrazi na to zgodę – także w celu marketingowym.
    3. Odbiorcami danych osobowych Kupującego Sklepu mogą być:
    1) upoważnieni pracownicy AEH,
    2) w przypadku Kupującego, który korzysta w Sklepie ze sposobu płatności elektronicznych lub kartą płatniczą Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Kupującego wybranemu podmiotowi obsługującemu powyższe płatności w Sklepie.
    4. Kupujący ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
    5. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia umowy sprzedaży skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy.
    6. Kupujący ma prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych. Wycofanie zgody na przetwarzanie następuje za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: ________________________. Skorzystanie z prawa cofnięcia zgody nie ma wpływu na legalność przetwarzania, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
    7. Kupujący ma prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
    8. Dane osobowe będą przetwarzane i przechowywane przez czas niezbędny do realizacji celu oraz do czasu cofnięcia zgody, a po tym czasie mogą być przetwarzane i przechowywane przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń.

    IX. Obowiązywanie i zmiana Regulaminu

    1. Regulamin wchodzi w życie w dniu jego opublikowania na stronie internetowej Sklepu.
    2. Zmiana Regulaminu może nastąpić z przyczyny zmiany przepisów prawa dotyczących przedmiotu świadczenia usług, a także z powodu zmian technicznych lub organizacyjnych, dotyczących świadczeń realizowanych przez AEH.
    3. Zmiana Regulaminu następuje poprzez publikację jego nowej treści na stronie internetowej Sklepu.
    4. Zmiana Regulaminu nie dotyczy umów zawartych przed datą jego zmiany.

    IX. Postanowienia końcowe

    W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem będą miały zastosowanie przepisy m.in. kodeksu cywilnego, ustawy o prawach konsumenta, ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz ustawy o ochronie danych osobowych, a ponadto rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych.

    załącznik nr1